Kongres Promocji Mazowsza 2016

Zaproszenie na VI Kongres Promocji Mazowsza

2016.09.23 15:00 , aktualizacja: 2016.10.13 10:04

Autor: Artur Galiński, (KP), Wprowadzenie: Dorota Łucja Cichocka

Zapraszamy na VI Kongres Promocji Mazowsza, który odbędzie się w terminie 27-28 października br. w hotelu Starzyński w Płocku, ul. Piekarska 1.

 

Podczas Kongresu szczególną uwagę chcemy poświęcić zagadnieniu budowania i utrzymania marki – zarówno tej lokalnej jaki i w skali całego regionu – marki parasolowej. Zbudowanie silnej marki miejsca – gminy, miasta, powiatu, a w efekcie regionu ma kluczowe znaczenie w skutecznej promocji. W tym roku chcąc wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom została zmieniona formuła Kongresu – zapraszamy na dwudniowy cykl wykładów, przygotowanych przez lidera polskiego rynku reklamowego - firmę ESKADRA. Jest ona agencją posiadającą zespół ekspertów specjalizujących się m. in. w realizacji kampanii promocyjnych, badań rynkowych, tworzeniu rozwiązań strategicznych i kreatywnych dla marek ze wszystkich kategorii. Jej specjalizacją jest także marketing publiczny i terytorialny. Na przestrzeni ostatnich 20 lat zdobyła uznanie największych klientów i liczne nagrody na znaczących festiwalach reklamowych.

 

Zgłoszenia przyjmowane są do 12 października br. na adres:  .

Osoby do kontaktu: Artur Galiński, tel. 22 59 79 520, Agnieszka Szybińska, tel. 22 59 79 534

 

Prelegenci kongresu

Alina Czyżewska współzałożycielka i jedna z liderek ruchu miejskiego Ludzie dla Miasta, którego kandydat na prezydenta wygrał w I turze w wyborach samorządowych. Teraz uważnie patrzy mu na ręce. Wymaga od władz działania zgodnego z prawem, uwzględniającego głos mieszkańców, a co najważniejsze, jawnego. Doprowadziła do sądu sprawę unieważnienia przez marszałka konkursu na dyrektora jednego z toruńskich teatrów, unieważniła uchwałę o likwidacji gorzowskiej placówki dziennego wsparcia, obecnie działa m.in. na rzecz przejrzystości finansowania sportu w Gorzowie Wielkopolskim.

Członkini Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska oraz Kongresu Ruchów Miejskich. Z zawodu aktorka.

 

Mateusz Zmyślony – ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej i marketingu. Założyciel i dyrektor kreatywny Grupy ESKADRA, jednej z czołowych na polskim rynku, niezależnych firm zajmujących się reklamą. Pionier marketingu miejsc w Polsce, autor kilkudziesięciu strategii marek, miast i regionów oraz projektów z obszaru marketingu wielkich wydarzeń (m.in. UEFA EURO 2012).

Laureat ponad 20 profesjonalnych nagród w konkursach krajowych i międzynarodowych (w tym 3 światowych Globe Awards). Wykładowca, publicysta i trener, wyspecjalizowany w dziedzinie sztuki prezentacji i kreatywności.

Razem z prof. Jerzym Hausnerem współautor projektu naukowego „Open Eyes Economy” i modelu „Firma-Idea”.

www.firmaidea.pl i www.eskadra.pl

 

Michał Zalewski – rzecznik prasowy Krakowskiego Biura Festiwalowego i Centrum Kongresowego ICE Kraków, Kierownik Działu Nowych Mediów i PR. Z Krakowskim Biurem Festiwalowym i Centrum Kongresowym ICE Kraków jest związany od 2013 r. Odpowiada za działania PR oraz Nowe Media. Pełni obowiązki rzecznika prasowego KBF i ICE Kraków (ICE – International Conferences and Entertainment). Współtworzył strategię marketingową i komunikacji oraz identyfikację wizualną Centrum Kongresowego.
Jeden z kierowników zespołu Departamentu Marketingu KBF, nagrodzonego Grand Prix V edycji konkursu Marketing Roku 2014. Laureat 2 miejsca konkursie PRotony 2015 w kat. Debiut w PR oraz Złote Spinacze 2015 w kat. PR miejsca, miasta, regionu.

Twórca projektu ZALEWSKI ADVICE, którego celem jest doradztwo wizerunkowe oraz tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych. PR Consultant Centrum Leczenia Niepłodności PARENS oraz Grupy Medycznej PARENS. Promotor cyklicznych spotkań ze studentami krakowskich uczelni wyższych, podczas których przekazuje wiedzę o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc i promocji marek miejskich. Doświadczenie zdobywał prowadząc Biuro Promocji kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowie. W  Małopolskiej Sieci Kin Cyfrowych odpowiadał za promowanie wydarzeń zaliczanych do grupy „alternative content”, takich jak transmisji spektakli operowych z The Metropolitan Opera, przedstawień baletowych z najlepszych teatrów muzycznych świata oraz transmisji koncertów muzyki klasycznej. Konferansjer prowadzący koncerty, premiery filmowe oraz konferencje.

 

Szymon Krzysiak strategy planner; w branży reklamowej od 4 lat. Pracował przy projektach marketingowych dla podmiotów komercyjnych: Santander Consumer Bank, BP, Oknoplast, Neinver, Unilever, Diageo, Mayland Real Estate, i publicznych oraz dla Ministerstwa Środowiska, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

Zakres kompetencji: digital marketing, strategie działań w social media, content marketing, planowanie strategiczne kampanii 360°, analizy strategiczne, nowe technologie.

 

Artur Celiński  – ekspert od polityki kulturalnej i znaczenia kultury dla rozwoju miast. Promotor innowacji w zarządzaniu politykami publicznymi i wprowadzaniu narzędzi dialogu obywatelskiego. Politolog, komentator życia publicznego. Wiceprezes Zarządu Res Publica, szef zespołu projektu DNA Miasta i zastępca redaktorki naczelnej Magazynu Miasta. Prowadzi szkolenia dla urzędników administracji publicznej dużych i średnich miast. Pomysłodawca i koordynator badania „DNA Miasta: Miejskie Polityki Kulturalne”. Redaktor i współredaktor raportów badawczych dotyczących polityki kulturalnej Radomska, Słupska, Elbląga, Gorzowa Wielkopolskiego i Olsztyna. Współpracował przy tworzeniu polityk kulturalnych w Gdyni, Łodzi, Bydgoszczy i Elblągu. Pełni rolę konsultanta przy programie „Koalicji miast” realizowanej przez Wrocław, Katowice, Gdańsk, Łódź i Lublin. Koordynator procesu tworzenia strategii rozwoju polityki kulturalnej w Olsztynie. Zakres specjalizacji: polityka kulturalna, miasto, społeczeństwo obywatelskie, prawa obywateli, a przestrzeń publiczna.

 

 

Pliki do pobrania

Rozmiar: 251 kB, Liczba pobrań: 124, Dokument programu Microsoft Word
Rozmiar: 815 kB, Liczba pobrań: 205, Dokument programu Microsoft Word

Liczba wyświetleń: 789