Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

20.05.2024

COVID-19

Ogłoszenie w sprawie składania ofert na dostawę półmasek filtrujących FFP3 z zaworem wydechowym przeznaczonych na cele zapobiegania oraz zwalczania epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze województwa mazowieckiego

W związku z realizacją projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego”, realizowanego przez województwo mazowieckie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020, uprzejmie informujemy o wznowieniu naboru ofert na dostawę środków ochrony indywidualnej przeznaczonych dla podmiotów leczniczych na cele zapobiegania oraz zwalczania epidemii COVID-19 na obszarze województwa mazowieckiego.

Zapraszamy do składania ofert przedsiębiorców oferujących środki ochrony indywidualnej.

Przedmiot zamówienia:

Półmaska filtrująca FFP3 z zaworem wydechowym – 50 000 szt.

Wymagania

Oferowany produkt musi posiadać cechy ochronne. Produkt powinien chronić przed aerozolami w tym bioaerozolami, zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE)  2016/425 dotyczącymi środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jedną z poniżej wymienionych norm lub regulacji:

  • PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) - (Sprzęt ochrony układu oddechowego - półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – wymagania, badanie, znakowanie),
  • NIOSH-42 CFR 84 (USA),
  • GB2626-2006 (Chiny),
  • AS/NZ 1716:2012 (Australia),
  • JMHLW – 2000 (Japonia),
  • NOM-116-2009 (Meksyk),
  • ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia),
  • KMOEL-2017-64 (Korea)

w zakresie:

  • skuteczności filtracji nie mniej niż 99 %,
  • ochrony układu oddechowego przed aerozolami cząstek stałych, aerozolami na bazie wody oraz aerozolami z ciekłą fazą rozproszoną,
  • oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,
  • zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – mniejsza niż 1% obj.

Ponadto półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta oraz oznakowanie NR), jak również powinna być oznakowana znakiem CE wraz z numerem jednostki notyfikującej.

Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Powinna przechwytywać co najmniej 99% cząstek znajdujących się w powietrzu. Półmaska powinna być jednorazowa tzn., że można jej użyć tylko podczas jednej zmiany roboczej. Półmaska filtrująca powinna być pakowana pojedynczo.

Podstawowe elementy półmaski filtrującej:

  • zacisk nosowy lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,
  • zawór wydechowy umieszczony centralnie,
  • taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej/elastycznej lub innego materiału tekstylnego,
  • zapinki taśm nagłowia – (opcjonalnie)

Termin realizacji zamówienia:

Do 10 dni od daty zawarcia umowy

Sposób zawarcia umowy:

Umowa zostanie zawarta w formie elektronicznej (przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego)

Miejsce dostawy:

Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie, ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa

Kryteria oceny ofert:

  • Cena – 100%

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia. Do oferty należy dołączyć dokumentację potwierdzającą spełnienie określonych dla produktu wymagań, w tym m.in.:

  1. deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425,
  2. odpowiednie certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę notyfikującą,
  3. zdjęcia produktu umożliwiające odczytanie oznakowania naniesionego na produkcie oraz potwierdzającego posiadanie i umiejscowienie zaworu wydechowego;
  4. zdjęcia opakowania;
  5. instrukcję prawidłowego użytkowania półmaski w języku polskim.

Pozostałe wymagania:

  1. oferowany asortyment musi posiadać termin ważności minimum do 30 czerwca 2022 roku (oferent zobowiązany jest udokumentować termin ważności np. zdjęciem opakowania z widocznym oznaczeniem dotyczącym ważności),
  2. półmaski powinny być pakowane w równych ilościach w opakowaniu zbiorczym,
  3. liczba półmasek w pojedynczym najmniejszym opakowaniu nie powinna przekraczać 50 szt.,
  4. opakowania zbiorcze (kartony) powinny zawierać informację jakiego asortymentu dotyczą wraz z oznaczeniem liczby sztuk półmasek znajdujących się w kartonie (przykład: w 1 kartonie znajduje się 50 pudełek pakowanych po 50 szt. półmasek w każdym, łącznie 2500 szt. półmasek),
  5. w formularzu oferty w kolumnie „g” należy podać informację w jaki sposób i w jakich ilościach pakowane będą półmaski.

Sposób i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do 3 listopada 2021 r. do godz. 24.00 drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl z dopiskiem w tytule: „półmaski filtrujące FFP3 z zaworem wydechowym- 7”

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ewentualne pytania należy składać najpóźniej do 29 października 2021 r. do godz. 24.00 na adres covid19_oferty@mazovia.pl w tytule wpisując: „pytanie dot. półmasek filtrujących FFP3 z zaworem wydechowym -7”. Odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane pod niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej.

UWAGA - dopuszcza się możliwość składania ofert na dostawę mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż ta, która została określona w niniejszym ogłoszeniu.

Wybór ofert:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający ma prawo skorzystać tylko z części oferty po niezmienionych cenach.
Po dokonaniu wyboru, Zamawiający skontaktuje się tylko z Wykonawcą lub Wykonawcami, których oferty zostały wybrane.
Zamawiający ma prawo rezygnacji z zamówienia.

 

Zestaw logotypów: funduszy europejskich, barwy RP, logo Mazowsza, logo Unii Europejskiej - EFRR

 dodatkowe COVID.png

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Magdalena Iwaszko-Płoska (OR)

Data wytworzenia: 28.10.2021

Opublikował w BIP: Urszula Sabak

Data opublikowania: 28.10.2021 09:49

Ostatnio zaktualizował: Urszula Sabak

Data ostatniej aktualizacji: 03.08.2022 11:30

Liczba wyświetleń: 1326

Data opublikowania: 28.10.2021 09:49


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony